Avon Nutra Effects proizvodi za čišćnje lica (gel, dvofazni odstranjivač i piling)

09:51:00

Proizvodi iz  Avon NutraEffects linije proizvoda koje sam testirala su piling, gel za umivanje i dvofazni odstranjivač šminke - proizvodi koji trebaju obezbijediti čistu kožu u tri koraka. Zvuči dobro, no samo ako uistinu svaki svoj posao obavi onako kako treba i ako zadovolji specifične potrebe svake kože. Moja je suha, osjetljiva i sklona crvenilu - poprilično nezahvalan tip kože za mnoge proizvode. Što se tiče kataloške prodaje i konvecnionalih proizvoda, nisam pronašla svoje favorite. Prirodna preparativna kozmetika trenutno jako dobro ispunjava potrebe moje kože, imam nekoliko proizvoda koje volim, a za  nove sve sam manje raspoložena, osim ako brend ne nudi nešto novo s dobrim sastojcima. Da ne bih dužila, prelazim na konkretnije dojmove o Avon proizvodima iz NutraEffects linije.



Avon NutraEffects gel za umivanje


NutraEffects gel (7,90 KM 150 ml) za umivanje u potpunosti opravdava svoje ime - gel, koji to i jeste. Uopšte nije tečan kao većina proizvoda koji se deklarišu kao gel, nego dosta gust proizvod koji je prilikom prvog umivanja čak pomalo teško razmazati jer se blago grudva. No već drugi put, dolazi do pjene i lakše se razmazuje. Što se tiče učinka, uspješno uklanja šminku, s tim da se dva puta ponovi postupak. Suha koža nakon umivanja odmah traži kremu jer dolazi do zatezanja lica, tako da ga vlasnice ovog tipa kože mogu zaobići jer sigurno da nije ugodno iz dana u dan osjećati zatezanje. E sad, za ovaj proizvod ne mogu reći da mi se ne sviđa jer ima dana kad zaista godi koži, lijepo očisti i osvježi lice, ali ako učestalo koristim, dan za danom, koža postane pomalo beživotna, djeluje umorno. Pravila sam pauze tokom ova 2-3 mjeseca koliko sam koristila i uvijek se svede na isto. Vjerujem da je do suhe i osjetljive kože koja mnogo toga ne toleriše, a moja ja oličenje hirovitosti prema mnogim proizvodima :)


NutraEffects dvofazni odstranjivač šminke


Dvofazni odstranjivač šminke (oko 8 KM 150 m) mi se najviše dopao od ovih proizvoda. Do sad sam navikla na masniju formulu dvofaznih proizvoda kod kojih je često izraženija uljna faza, no ovaj se razlikuje. Osim što odlično uklanja šminku, ima zanimljivu formulu u kojoj sam najviše voljela što čišćenje ne prati masniji osjećaj nego ima formu suhog ulja. Ne u potpunosti, no podsjeća na proizvode ove teksture. Jako zanimljivo i ujedno učinkovito čišćenje! Jako, jako malo je potrebno da uspješno odstrani šminku s kapka, pa tako oko dva mjeseca (ili čak duže) koristim skoro pa svakodnevno! Nanesem na blaznicu, sačekam da se upije i bez problema razgradi svu šminku na kapku. Nisam imala poblem sa peckanjem, osim kad sam 2-3 puta nanijela veću količinu očekujući da ću brže očistiti - greška, samo je tekućina došla u dodir s okom :) Ovo je definitivno moj najdraži Avon preparativni proizvod koji se ne kosi s potrebama osjetljive kože!


NutraEffects piling za sve tipove kože


Piling za sve tipove kože (oko 10 KM 100 ml), iz ove linije, najmanje mi se dopao. Ne zato što je loš, nego što ne odgovara potrebama moje kože. Suha i osjetljiva koža traži i treba mnogo blaži piling nego što ovaj jeste, a ujedno i neke bolje sastojke koji će bar malo umiriti kožu. Avon piling posjeduje mnoštvo sitnih granula koje su u mom slučaju bile grublje nego što želim i dovodile su do crvenila kože. Nažalost, zbog ovog sam prestala s upotrebom i ovo je razlog zašto bih osjetljivoj koži preporučila da zaobiđe ovaj piling. 



*PR proizvodi

You Might Also Like

4 komentari

  1. Predivan post. Obožavam nutra proizvode, a naročito pjenu za umivanje. Tako nježna za osjeljivu kožu.

    Ako želiš pogledaj i učlani se na moj blog. U pripremi je recenzija o novoj nutra 3u1 kremi. :*
    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Osim ovih proizvoda, probala sam još micelarnu iz ove linije, a pjenu nisam :)

      Izbriši
  2. Baš nam se skroz suprotni proizvodi dopadaju :D Gel nisam probala, ali mi se ovaj dvofazni odstranjivač baš nikako ne sviđa jer me jaaako pecka, dok piling obožavam i već sam dva potrošila :D Inače volim većinu proizvoda iz Nutra Effects linije :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prihvatam različitost i drugačije mišljenje :D A da probaš s manjom količinom i sačekaš da se upije na blaznici? Ili možda jednostavno nije za tebe :) Ne znam, meni je jako osjetljiva koža, ali ovaj proizvod volim i nemam nikakvih poblema.

      Izbriši